piektdiena, 2008. gada 9. maijs

Atmiņām

Viena no manām visu laiku mīļākajām bildēm. Mani mīļie džeki. super!
Šodien skolā ūdrīte jutās sūdīgi (kā viņa pati mums paziņoja) un tad nu mēs darījām tā, ka uz lapas katrs par katru klasesbiedru kaut ko uzraksta, aizloka un padod tālāk. Man tas likās dikti mīlīgi, tāpēc nolēmu pierakstīt, lai nepazūd:
(Andris) - Tev ir superīgs draugs :)*
(Lāsma) - ļoti aktīva, patīk iesaistīties visur... ātri aizsvilstas :)
(Laikam Daņilova) - aktīva radoša
(Laikam Poševa) - Radoša personība, centīga un apzinīga! Vnk kompānijā ar puišiem! :)
Indra - Novēlu visu to labāko!
Anete - jauka, ar raksturiņu, atvērta superīga :)
Ieva - Yo! Paldies par to, ka esi SUPER - DUPER (mcc*) cilvēks - ideāla aktrise un saprotoša:D Pāna labirints! YO! IESKĀTIES JĀLAIŽ :D
Kristaps - Paldies, ka palīdzēji manam draugam (Andrim) nokļūt līdz 12. klasei. Bez tevis viņš nevarētu.
Mārtiņš - Gudrākā literatūrā un latv. val. un lielākais atbalsts Andrim dzīvē. Gudrā galva.
Meldra - Tu esi saprotoša un interesanta. "dziļa"
(laikam Puikevics) - vī, vī, vī...!!!
Rudzītis - Drošības pēc arī pakārt
Laurīc - Who is the man?!! ;D
Reinis - ļoti literāri
Inga - Gudra meitene, labi fotogrāfē ^_^
Dace - Leldīte ir foršā, gudrā! :)
Artūrs - Saglabā savu pozitīvismu.
Janka - ļoti aktīvs un sabiedrisks cilvēks. Draudzīga. Klases dvēsele. Lai veicas!
Kaspi4 - Leldīte vienmēr smaidīga, nu gluži kā saulīte .... :) Pozitīvisma galngals .... :)
Kobe - leldīt, novēlu tev visu to labāko, lai viss izdodas un sapņi piepildās, un Andris klausa! :*
man šitais viss šķiet tik mīlīgi. Un pēc tās stundas ēdnīcā arī ar Kriksi runājām, ka pēdējajā zvanā obligāti vajadzēs sataisīt daudz, daudz bildes. Un ... nu ir jau man tā klase diezgan mīļa tomēr, lai kā mani lielākā daļa tracinātu šad un tad. Vidusskola vispār ir super! Tikai žēl, ka nekas daudz nav palicis.

Nav komentāru: